Starlight

Hello whats up?

Jag har bestämt mig att komma i form till sommaren nu =P inte äta godis och sånt på vardagarna och äta mäst frukt! Jag skulle verkligen vilja ha ett löpband, elr gå ut och springa men har ingen att springa med och jag vill inte springa själv för det är så himla tråkigt. Men på lovet då ska jag träna massa.

I dag i skolan har vi tagit kort.. och eeh byggt en spagetti bro! Jag, Linnea, Julia, Aydin och Atso var i ett lag och jag tror faktiskt att våran kommer vinna, den består nog mer av lim än av spagetti.. och i dag målade vi den i rosa, metallrosa, blå och metall blå, så skrev vi Starlight som jag så fint döpte den till, över hela framsidan =) så nu är den den finaste även fast den ser ut som en fisk enligt vissa.


Kolla vilken fin bild på vatten jag tog




Jag och Pat = Tvillingar
haha Nej vi ringde inte varandra i går och bestämde vad vi skulle ha på oss.




Puss S

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha så himla kul att ni verkligen ser exakt lika dana ut xD :D

2009-04-02 @ 19:28:45
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Postat av: Sanna

HAHAH jaa xD

2009-04-02 @ 21:12:48
URL: http://sassiedee.blogg.se/
Postat av: Pat

Hahah nej faktiskt intex)

2009-04-03 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0