Sunshine

Vilket härligt väder det varit i dag!! Jag var i skolan från 9, eller kvart över typ för tåget var försenat, sedan hade vi nationellt prov i svenska, vet inte hur det gick.. men sedan åkte vi hem vid 11.

Jag har för det mästa suttit ute och solat sen jag kom hem, och jag tänkte inte på att smörja in mig för jag tänkte inte att det skulle ta så mycket nu, men det gjorde det. Jag har bränt mig på nyckelbenen, magen och ansiktet! jag har en fyrkant i pannan!! =S

Hoppas det är lika bra väder i mån så man kan sola lite mer då =) Åh jag har verkligen luast att vara hemme i mån och sola hela dagen!

Det syns inte så tydligt här



Det ser typ ut som mina ögon har ändrat färg lite, för jag har fått en blå ring runt den gröna helt cp! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0