Comet ?

I Maj är Comet en tysk gala som jag hade tänkt att åka på för Tokio hotel och cinema Bizarre och massa andra som vi gillar kommer att vara där.. asså jag vill VERKLIGEN åka, men man vill ju komma in på efter festen sedan!! annars känns det lite onödigt.. :/ och vi kommer nog inte komma på den.. + att de kommer kosta jätte mkt och det är så himla mkt som jag vill köpa nu.

Men jag vill åka nån stans! Kan inte nått band ha en konsert snart =D i typ Tyskland. Och jag vill VERKLIGEN gå på Lady Gaga!! hon har turné i USA nu och Cinema bizarre är förband. Fast det kostar typ 5 000 att flyga till USA..






Älskar denna bilden på Rob Pattinson <33


Kommentarer
Postat av: Hanna

men vi åker till Rom? :P(A)

2009-03-15 @ 05:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0