Friday

Hej =)

I dag har vi bara redigerat våran film och sedan visat upp den, vi hade ju lätt den mest avancerade av dem alla.. och jag skrattar varje gång jag ser den kan inte hålla mig, särskillt när Hanna skriker cookies i bakgrunden xD haha
och våra lärare är snälla i bland, för vi tjatade på dom att vi ville ha kakor och så gick dom och köpte de =P snällt va!

Det har typ kännts som vi ska ha skolavslutning varje dag denna veckan haha men skönt att det är fredag i alla fall =) i dag ska jag på bio i A-sås, slumdog millionaire den verkar as bra =P




Ha en jätte skön fredag puss S

Kommentarer
Postat av: HAnna

Blå ögon?! fint fast jag ÄLSKAR dina gröna :)

2009-03-20 @ 16:24:32
Postat av: Sanna

haha jag har inte ändrat xP konstigt för dom blev värsta blå på filmen också..

2009-03-20 @ 16:43:28
URL: http://sassiedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0