Igår

Heej!

I går var det ju Earth Hour och jag, Hanna, Helena och Linnea var hemma hos Patricia, vi släkte ner allt, tände ljus och spelade spel :P  as mysigt! Tills vi upptäckte att det var en spindel i taket, som det är ganska ofta i Patricias källare haha, Linnea försökte spraya den med hårspray fast den smet i väg nån stans i soffan =S så vi var tvugna att åka hem till henne!

Jag och Pat färgade även håret lite =P jag topparna och Pat utväxten

Jag tycker att man ska införa Earth Hour varje år denna dagen, för det är så kul när alla i hela världen engagerar sig i nått  tillsammans, och det är mysigt och man ser att man kan klara sig utan el en stund haha fast om man sitter helt själv och inte har nått att göra så är det ju inte så kul.. Ne men det skulle nog vara bra om man gjorde så här varje år, de skulle man ju spara mycket el på också! =)



En sak som jag säkert tänkte på hela dagen i går var att jag verkligen vill flytta till LA, NY elr Hollywood så snart som möjligt, och starta en kariär där, vet inte riktigt vad men det känns som det finns så många möjligheter i USA, och jag vill verkligen bo där! när jag läser Natacha Peyres blogg bli jag jätte avundsjuk på henne, jag fattar inte varför hon tjänar så mkt pengar hon jobbar ju inte? elr.. hon har i alla fall ett dröm liv när man är ung. 

  
  


Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0