spookie

Jag har så jävla ont i halsen att jag inte kan svälja, och jag låg as länge i sängen och försökte somna, men när jag tittade på klockan så var den bara halv 1.. så jag gick upp lite och då hörde jag ett konstigt ljud från min lillebrors rum, det lät som nån pratade fast de va typ nån störning så man hörde inte vad han/hon sa, de brusade mäst.. men jag orkade inte  bry mig så jag gick tillbax till mitt rum, men sen när jag verkligen inte kunde svälja så va jag tvungen att gå ner och göra te, och då hörde jag ljudet igen, och jag fattarde inte vad det kom i från och jimmy sov som en stock. Så jag gick in till Therese och Marcus och sa att de lät konstigt från Jimmys rum, så Marcus gick in och kollade och det var radion på veckarklockan som va på fast mellan två stationer typ så de brusade bara. ganska äckligt haha

Så nu sitter jag här, klockan är halv 2 och jag kan inte sova.. =/ vet inte vad jag ska göra. Nu börjar visst Förhäxad, trodde inte de gick längre haha får vell se på de då =)

Godnatt S

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha, det har hänt mig också! fast inte klockan ett på natte XP

2009-03-25 @ 06:05:17
Postat av: Paulina

haha, det har hänt mig också! fast inte klockan ett på natten XP

2009-03-25 @ 06:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0