Tattoo

HejHej

Idag efter samhällen (dubbeltimme) åkte jag, pat och Linnea in till stan vi shoppade lite och fikade, chailatte <3 Gud va skönt det är att gå i stan mitt på dagen, det var nästan helt tomt och skönt =)
Jag köppte ett par skit snygga solglasögon från Monki och ett par jeans leggins från Gina.


Jag vill verkligen tatuera mig, och har tänkt mycket på vad jag vill skriva, och nu när min syster ska tatuera sig om undegär 2 veckor, har jag fått ännu mer lust att göra det! Så det kommer bli nör jag fyllt år :) Åhh vad jag längtar nu!!

Antingen en rad


Eller två



Ne nu håller min dator på att dö, så ska se på Christine nu =)
Puss S

Kommentarer
Postat av: Linnea

En rad var skit snyggt!

2009-04-01 @ 21:42:16
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0