TOYZ

De känns verkligen som att det är torsdag i dag, och att det ska vara är fredag i mån, men så är det bara onsdag segt. Men de är nog bara för att vi var i skolan i dag vilket vi inte brukar vara på onsdagar.

Men en sak som är roligt är att det är nästan 3 månader kvar till sommarlovet, och efter det blir det mycket resande!! =D tur att man ska jobba hela lovet då hehe, jag kommer bara ha 3 veckor sommarlov!! men tur att jag ska jobba tillsammans med Linnea och Patricia annars skulle det nog blivit ganska tråkigt..

Och CB har släppt sin Toyz turné :D hoppas att dom kommer till Sverigen också =)



Nu har jag inget att göra så ska nog sova.. men det blir så jävla varmt när man har datorn i knät, och jag är alltid så himla varm när jag ska sova =/ det är as störande för man vill ju att de ska vara kallt när man kryper ner i sängen..
Aja får försöka somna änså..
God natt puss S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj 3 månader är ingenting :O

2009-03-18 @ 23:21:23
Postat av: Sanna

-Jo de är ju mkt.. =/

2009-03-19 @ 17:12:36
URL: http://sassiedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0