Mitt första inlägg.

GODMORGON!

Äntligen har jag gjort en blogg! Jag har länge försökt att fixa en, men det är ju så svårt med header och hitta en fin bakgrund.. men tillsvidare har jag denna som kanske inte är den finaste, men men de är ju insidan som räknas elr?

I dag är de lördag, och lite senare kommer Paulina och hennes fam. hit och ser på melodifestivalen =) om inte EMD vinner blir jag SUR! dom måste vinna!
I går var jag och Hanna hos Linnea, vi gjorde inget särskillt bara chillade, och så gick vi till Maxi och ja köppte en semla.. måste sluta vara så onyttig =S jag äter seriöst godis vare dag, men de är så svårt att sluta jag tror jag är socker beroende..

I torsdags var jag hos Charlie och slingade håret, han skulle ta bort de vita i håret, men jag tycker att de blev för gult.. så nu får jag sitta i med silverschampoot.. :/ jag blir så arg på mig själv att jag aldrig kan bli nöjd, om jag började operera mig skulle jag nog sluta som michael jackson..
EN sak jag har tänkt på länge nu är om jag ska sätta i löshår. Ska nog göra de när jag fyllt år :P någon som har gjort de ? Gud va skönt att alltid ha snyggt långt hår!






Ne nu ska min syster sminka mig haha :P
Ha det så bra Pussa

Kommentarer
Postat av: Hanna

AA SANNA, du måste bli nöjd nån gång FFS!!!!!! börjar tröttna nu:P <3

2009-03-15 @ 00:59:12
Postat av: Linnea

Haha jag håller med Hanna! Det är as fint ditt hår , Inse Fakta !! haha :D

2009-03-15 @ 10:37:40
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Postat av: Sanna

= HAHA ! Ne men nu vill jag verkligen sätta i löshår!!

2009-03-15 @ 12:18:14
URL: http://sassiedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0