Hallo mein Blogg

Usch vad jag känner mig nera just nu.. orkar inte gå till skolan i mån och jag orkar verkligen inte göra ett jävla tal som ska va klart på torsdag! + att de ska va skit långt, och de hör till de nationella provet...

just nu sitter jag och målar min mobil rosa med nagelack för jag har tråkigt,  ska nog se på sleepover sen som jag velat se hur länge som hälst nu.
Jag längtar faktiskt tills jag fyller år, det har jag haft ångest för ett tag nu, men jag längtar för att jag vill sätta i löshår!

För typ 2 dagarsen fick jag värsta jacket i min tummnagel as långt ner, så jag va tvungen att ta av den.. men som tur var hade jag några lösnaglar från typ förra året kvar, så nu ser den lika lång ut som de riktiga =)



Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0